joi, 14 iunie 2012

IUBITO, PAS DE DOMNISOARA de Emil Marian


Umbland prin ploaie intr-o doara
Pe sub umbrela te-am zarit
Si-ti admiram mersul grabit,
Iubito, pas de domnisoara.

Si-a fost pentru intaia oara,
Cand mi-am dorit ca sa te vad.
In inima era prapad.
Iubito, pas de domnisoara.

Si cu-al meu suflet foc si para,
Eu dupa tine parca zbor,
Simt ca ma man-asa un dor.
Iubito, pas de domnisoara.

Si te-as iubi pana la vara,
Te-as saruta prelung, cu foc,
Si te-as cuprinde de mijloc,
Iubito, pas de domnisoara.

Tot alergand s-a facut seara,
Si iata acasa ai ajuns,
Simt ca ma-neaca asa un plans.
Iubito, pas de domnisoara.

Ma-nvaluie tristetea chioara,
As vrea in brate sa te prind,
Zadarnic mainile intind,
Iubito, pas de domnisoara.

Privesc nauc la casa-ti, dara,
Ma rasucesc incet pe loc,
Si inteleg, a fost un joc,
Iubito, pas de domnisoara
.