duminică, 8 martie 2015

Scenariu de ziua ta de Vali Zavoianu

Photobucket
De ziua ta iubito m-am gândit
Să iau lumină de la răsărit
Să poleiesc cu ea odaia-ntreagă
Să te trezesc şoptindu-ţi: Îmi eşti dragă!

De-afară am cules trei flori de măr
Pe toate ţi le-oi aşeza în păr
Şi-atunci când te vei ridica spre mine
Să curgă flori ca dintr-un măr din tine.

Şi pentru glezne scumpo ţi-am adus
Ghirlande albe cum pe lume nu-s
Din dulci săruturi, zâmbete senine
Să lase când păşeşti parfum de mine.

Voi pregăti bătrânul gramofon
Să cânte-abia-auzit, afon
Ceva de trandafiri sau de Zarază
Scumpo să-mi râzi ca florile din vază.

De-abia trezită şi cu ochii mici
Să te sărut aici, şi-aici şi-aici
Să te dezbrac de flori şi de cămasă
Şi să-mi dansezi râzând, aşa golaşă.

De ziua ta iubito să mă pierd
Pe gâtul tău, să pot să îl dezmierd
Şi-aş vrea să isc în ochii tăi lucire
De dor, de pasiune, de iubire.