miercuri, 11 ianuarie 2017

Viata-n blugi si rock (imn de rocker) de Emil Marian

Blugii-s rupti si peticiti,
Insa noi nu ne lasam,
Mai carunti si mai munciti,
Muzica o ascultam......

Noi cu Elvis ne-am nascut
Si cu rock-ul am crescut,
De la Beatles pan' la Queen
Am dat laptele pe vin.

Tare-am vrut sa avem blugi,
I-am luat cu mii de rugi,
Parintii ne tot spuneau,
Ca golanii ii purtau.

I-am luat si-am fost golani,
Adunand ani peste ani,
Pe copii i-am educat
Pentru rock adevarat.

Le-am pus Heep si Zeppelin
Si Deep Purple mai din plin.
Au gasit si ei motivul
Sa ne-nvete alternativul.

Noi i-am dat pe progresiv,
Ca ar fi mai emotiv,
Insa ei au sarit malul
Si au prins din zbor metalul.

Si-uite-asa apar nepotii,
Ne gandim noi ca netotii:
P-astia mici ce-i invatam
Sau acuma ne lasam?

Muzica o ascultam,
Mai carunti si mai munciti,
Blugii-s rupti si peticiti,
Insa noi nu ne lasam...