vineri, 1 noiembrie 2013

ROMANTISM cu Nuta Istrate Gangan, Gabriela Dangu,Emil Marian

niciodată, încă de Nuta Istrate Gangan
sunt

inima pe care n-ai sfărâmat-o

valul fierbinte care n-a atins trupul tău

lutul pe care mâinile tale nu l-au modelat
lacrima pe care ai strivit-o între gene
dar pe care n-ai plâns-o niciodată

sunt
vinul dulce şi îmbătător pe care nu l-ai gustat
pumnul de nisip pe care nu l-ai risipit
durerea pe care n-ai simţit-o
răspunsul primit la întrebarea
pe care nu ţi-ai pus-o niciodată, încă

sunt
gândul care ţi-a străfulgerat prin minte
pumnul strâns în dorință înabușită
roșul aprins și năvalnic din sângele tău
arsura dulce a biciului iubirii
pe care tu nu l-ai simţit încă

eu
toate acestea îţi sunt eu

cine îmi eşti tu?!
Photobucket

Iti sunt de Gabriela Dangu siEmil Marian
E

Iti sunt o soapta-n nerostire

Sunt nestiuta ta iubire
O pala de vant calator
Dorinta dulce-a unui dor!
G

Iti sunt si vant , iti sunt si boare,

Iti sunt torida ta uitare
Iti sunt alint in zile-amare,
Iti sunt doar eu, exil si exilare
E

Iti sunt si zi si miez de noapte

Cu-mbratisari tot printre soapte
Racori de roua in zori de zi
De-ncerci ai sa ma poti iubi?
G

Iti sunt pacatul ce te doare,

Iti sunt sarut si indurare,
Iti sunt o clipa de racoare,
Iti sunt doar eu cadere si-naltare.
E

Iti sunt si soarta si destin,

Mai mult sunt dulce, nu pelin,
Sunt tumultosul val de mare
Ce plimba dor din zare-n zare.
G

Iti sunt in vene si in soare,

Iti sunt pistil, iti sunt chiar floare,
Iti sunt albastru, inserare,
Iti sunt doar eu, iti sunt iertare.
E

Iti sunt iubire si durere,

Nu stii dar inima ti-o cere,
Sunt a ta boala si-al tau leac,
Eu sunt iubirea de prin veac.
G

Iti sunt dorinta si-asteptare,

Iti sunt iubita si-adorare,
Iti sunt aproape-n larg de mare,
Iti sunt doar eu in lumea asta mare.
E

Iti sunt aievea, nu-s din visuri,

Pot fi din iad si paradisuri,
Pot fi un tanar sau un antic,
Dar peste toate sunt romantic!